Betaalmethodes
Bij STOOQ zorgen we voor een overzichtelijke en veilige omgeving om te shoppen. Betalen gaat bij ons gemakkelijk met zeven verschillende betaalmethodes waaronder iDEAL, Visa en Klarna.
Achteraf Betalen
Bij STOOQ kan je ook probleemloos achteraf betalen. Wanneer je pas later voor een aankoop wilt betalen kan je gebruikmaken van Klarna. Klarna is een soort tussenrekening die het bedrag voor je aankoop voorschiet, dit is ideaal als je het product eerst fysiek wilt zien voordat je zelf gaat betalen.
“Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen.” – Klarna
Kortingscode Toepassen
Heb je een kortingscode gekregen? Super! Hieronder volgen de stappen hoe jij je kortingscode kunt inruilen:
- Voeg je producten toe aan je winkelwagen
- Klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’
- Scroll op de afrekenpagina naar het kopje ‘Overige Opties’. Dit kopje staat tussen het kopje ‘Factuurgegevens’ en het kopje ‘Jouw bestelling’
- Druk op het de tekst ‘Ik heb een kortingscode’
- Vul de code in en druk op ‘Waardebon toepassen’
- Je kunt nu verder met de bestelling afronden! De korting wordt automatisch van het bestelbedrag afgetrokken
Problemen met Betalen?
Soms lukt een de betaling van een bestelling niet, dit kan meerdere oorzaken hebben. Een paart tips van STOOQ:
- Probeer het later opnieuw: het kan zijn dat je bank of de gewenste betaalmethode een tijdelijke storing heeft
- Probeer een andere browser of een ander toestel – ben je op onze website gekomen via bijvoorbeeld Google Chrome? Kijk dan of het via bijvoorbeeld Firefox of Safari lukt
- Probeer te betalen met een andere betaalmethode
Wanneer wij jouw betaling ontvangen hebben gaan we in ons magazijn aan de slag met je bestelling in orde maken.
Heb je nog vragen over de betaling of het verloop van je bestelling? Neem gerust contact onze klantenservice voor persoonlijk en deskundig advies.